DAG 20

Idag har jag tränat pulsträning på itrim....Yiiihhhh :D Och så vägde jag mig.

Jag har gått ner 6 kg sen jag började!!!!! Fantastiskt!!!! Jag är så nöjd med mig själv...
Idag fick jag utöka min kost med chili cin carne ;) Fantastiskt gott, hihi, Men jag längtar till jag får äta riktig mat igen... Bara 9 veckor kvar..... IIIIIHAAAA

Nu ska jag lägga manken till och få igång mina motionspass ordentligt. Det är då jag bränner fett :O Har ju bara 11 kg kvar....

Det är så himla skönt att vara lättare, att kläderna sitter lösare. Det går så mkt lättare allt redan. När jag kommit ner till mitt mål ska jag unna mig fiiiina underkläder....:P

Pappa kom in till sjukhuset och hade jättedåligt blodvärde... Hade han gått längre hade hans organ, inkl hjärtat kunna lägga av.... Tur att han kom in till slut... Nu har värdena blivit sakta bättre och de tänker utreda varför det blev så här.... Skönt! Nu kan han bara bli bättre....

Imorn blir det föräldrarmöte på Dagis Humlan <3
Första föräldrarmötet som jag och Darling går på <3

Nu sussa, eller nej, jag ska slänga i en färg i skallen på Tillan....  <3

Tjo & tjim

Kommentarer :

#1: Camilla

I trim var det... åååååååååå vad jag saknar dej ... när jag läser det du skriver så hör jag din röst i huvudet å den låter ljuvligt...

Nästa gång jag vill ha energi ska jag gå in på din blogg o bara njuta av dina ord gumman..

LOVE ya..... <3

skriven

Kommentera inlägget här :