Börja om från början.....

Ja herregud vilken jojobantare jag är.  Nu får det fasiken va slut på det !!!! 
En gång för alla!!!!

Av alla olika viktminskningsförsök jag gjort så är det LCHF jag mått bäst av. Men som vanligt så gick jag tillbaka till mina gamla vanor med allt som inte är bra för mig. Jag är bara sämst !!!! 

Så vart gick mina tankar??? Jo självklart till att operera bort hela jäkla magsäcken så jag slipper bli tjock o sjuk som pensionär. Jag menar ju att om jag nu har kunnat gå upp 20 kg på 20 år så väger jag ju 35 kg till vid 75 års ålder. Jösses. Jag hinner ju dö av fetma innan jag kommer till 75 år!!! 

Men att få en sån operation av landstinget av hälsoskäl verkar svårare än att trä igenom en tråd genom nålen. Trots att BMI står på fetman så måste jag väga ÄNNU mer för att det ska gå igenom. Och 100 000kr för att bekosta det själv är ju inget jag går o bär på i bakfickan. 

Så vad ska jag göra? Äta upp mig 20 kg till så jag får den där operationen???? Eller göra ett sista försök själv?????

Tänker......
Taggar: lchf banta BMI vikt fetma;

Kommentera inlägget här :