DAG 19

Nu är jag i fas igen med matportionerna, vatten och v-motion
Men va jag har varit hungrig idag mellan målen. Undrar om det kan bero på att jag missade ett mål igår...???

Om 2 dagar ska jag väga mig igen. Det va 2 veckor sen sist och då hade jag ju gått ner 2.9 kr under första veckan... Jag har inte så stora förhoppningar på att jag gått ner en massa under de här 2 veckorna eftersom jag inte har fått till motionen så bra... Men jag hoppas på att jag gått ner 3kg till iaf....
Håll tummarna på onsdag..

Idag tänkte jag gå ut med stavarna och jag vet att jag borde. Men jag har sovit så dåligt så jag prioriterar nog sömnen den här gången...

Jag är lite orolig för min pappa som inte mår så bra... Idag tror jag att de kommit iväg till sjukhuset och jag väntar spänt på att de ska höra av sig....

Nu blir det lite Ullared, sen sängen.... Min Darling har nog somnat inne hos Lovisa <3

Tjopp

Kommentera inlägget här :