Underbara Anna <3



Tack Anna för att du gjorde din grej i semifinalen. Du övertygade mig igen och jag håller alla tummar och tår att övriga länder kände samma sak som jag...
Du är absolut värd att gå till finalen på lördag och mer därtill...

Ukraina... Cool röst och låten va helt ok, men texten kändes krystad... Men jag satt och väntade på att hennes genomskinliga kläder skulle blåsa av henne....

Danmark... Riktigt bra, men jag tror jag har hört den förut...??? Någon???

Slovenien... euhm... stilkrockar... Det är det enda ord jag kommer på..

Nu Dublin... (lyssnar) Tjusig... Lite Idol känsla över den.... Och där kom fläkten!!!

Bulgarien kunde inte komma på nån bra text så han fick sjunga oh-oh-oooh i en fjärdedel av låten... Men den är faktiskt riktigt bra....=D

Nu håller jag tummarna för Anna, rara Anna<3

Tjo och hej

Kommentera inlägget här :