Sol-och-regn-helg

Den här helgen har bjudit på en härlig solig och varm lördag. Loppis kom hit (eller Mio som hon numera heter eftersom Lovisa av nån anledning tyckte att hon skulle heta det =D) och hälsade på.
Lovisa sprang ute på gräsmattan med bara ben och bara fötter.... Hjälpte pappa att kratta upp gräset, hoppade, sprang och rullade runt. Hon älskade det <3
Så här söt va hon i söndags när vi prövade kläderna hon ska ha på fasters bröllop=)


Självklart passade vi på att slinga och klippa Mios hår innan hon styrde skruttbilen hem igen...
Hon blev jättefin, men Mio min Mio ville bli ännu ljusare....

Medans vi ändå höll på slängde jag själv i lite färg närmast ansiktet. Lite mörkare. Jag kände mig ju så himla glåmig när det blev för varma färger inpå ansiktet. Men jag ska nog färga det andra också.... Ja Mio, jag vet att du inte tycker det, men du vet bilden vi kollade på i lördags, jag vill se ut så igen....=P

Söndag morgon vaknade vi till regn. Så det blev en slappardag, precis som det ska va.

Kommentera inlägget här :