Slutat på Kumla salongen...=P

Gu va skönt. Idag va det sista dagen på Kumla salongen... Jag blev lite smått förvirrad när chefen (som har klagat så mkt på mitt arbete, sagt att jag är en dålig frisör, inte kan färga, inte kan vika handdukar och han har t o m hoppat in och tagit över kunder och klippt de HELT annorlunda än vad jag och kunden kommit överens om) säger att han väldigt gärna vill att jag kommer tillbaka till hans salong om jag tröttnar på mitt nya jobb....=O

Han va otroligt trevlig, kramade om mig och önskade mig lycka till osv....

Jaja, det är ju lite sent att visa uppskattning nu. Men det va ett trevligt avslut iaf.... En del kunder tror jag kommer att åka in till mitt nya jobb...=) De är hjärtligt välkomna<3

Idag är jag JÄTTE trött. Igår när jag skulle sova fick jag damp på mina ben... Det kliade och KLIADE.... Jag va tvungen att ta tavegyl för att kunna få sova... Och, som jag så väl vet, va jag APTRÖTT idag... Jag har druckit 3 st RedBull, men jag kan inte påstå att jag fick några vingar.... Det behövs nog lite mer för att få den effekten...



Nu ska jag kolla min facebook. sen blir det djupdykning i sängen... Ska ju börja mitt NYA JOBB imorn.... JiPPiiii!!!!

Puss och kläm

Kommentera inlägget här :