Rensade garderoben

Jag gjorde det. Tog mig i hampan och rensade ur en hel hög kläder ur garderoben. Nu känns det som att jag har lite mer kläder att ta på mig. Men däremot hade jag inte så många jeans. Typ inga =P. Aja, jag klarar mig nog ett tag till utan...

Tänkte köpa ett par söta skor till lillan som hon kan ha nu i sommar. Vad tycks om dessa??


Idag har varit en händelserik och full dag för mig och flickorna. 2 st givande möten som kan hjälpa M att komma igång och på fötter igen. Hon va så duktig när hon svarade på alla frågor och funderingar som alla vuxna hade till henne. Hon är en smart och klok tjej och hon är den underbaraste lilla tonårsflicka <3 Det här kommer hon att fixa och jag ska finnas där för henne så mkt hon bara behöver. Min H är också en strålande pelare för både mig och M. Tack för att du finns<3

Sonen va lite ledsen idag för att sångaren i Dio gått o dött... The God of Metal... Men jag sa till pojken att nu får han ta över tronen...=)

Nu dyker jag i sängen

Natti natt och sov gott

Kommentera inlägget här :