Nytt tänkande i bloggen...

Jag har haft funderingar och egna krav på hur min blogg ska vara, eller rättare sagt, vad den ska innehålla... Att jag ska skriva på ett visst sätt, uttrycka mig korrekt och kanske lite fyndigt ibland... Men vi ser ju vad som har hänt då... Det blir nåt inlägg då och då...

Men nu blev jag så inspirerad av min kära väninna Ankie att bara skriva det som kommer upp i huvet och ner till fingrarna på tangentbordet.... Nu är det bara tiden som ska finnas och den får jag se till att ta mig... För det vill jag ju.... Det va ju därför jag fick min "rosa lilla leksak" av min kära sambo. För att blogga...<3

Återkommer strax. Ska rensa min garderob (också inspiration från ovanstående käring<3)

Puss och kläm

Kommentarer :

#1: Ankie

haha Vad skulle vi göra utan varann?

Pöss pöss

skriven

Kommentera inlägget här :