Fullt ös - medvetslös.... *fniss*

Första dagen på nya jobbet... Sååå himla skönt....
Typiskt bara att jag har fått påhälsning av den Kvinnliga veckan....=O Det är inte ofta jag har det numer, men när den väl är här är hon helt galen.... Vågade knappt röra mig och yr i skallen av det blev jag ockås.....
Men det bekom mig egentligen inget för det är så himla bra på jobbet...


Vilket underbart väder det varit. Lovisa har varit ute och krypit i det nyklippta gräset...Hon blev ett riktigt "sommarbarn" med gräsfläckar på knän och lortiga kinder...
Kvällen har dock bjudit på åska och blixtrar... Och ett förlösande regn... Hoppas att det blir bra väder i helgen.

Varför?

Mannens syster ska gifta sig...<3
Och jag och Mannen ska spela i kyrkan... H på gitarr och undertecknad på sång...
Vi ska massakera, nejdå det låter rätt bra faktiskt, "av längtan till dig"
Än har jag inte fått några spelnerver... Det kommer väl när vi sitter i kyrkan... Det värsta som kan hända är att jag snyftar av lycka...<3

Hej o hå nu kryper jag ner i sängen....

Sov sött på er gött fölk
Pöss

Kommentarer :

#1: Håkan

Det gick ju jättebra. Du sjöng så tiden stannade. Folk grät ju för fasen av lycka och hänförelse när du sjöng. Keep it up. :-)

skriven

Kommentera inlägget här :