Jag har nåt fantastiskt härligt och roligt att berätta <3

Jag har fått ett jobb!!!

Efter att ha varit hemma i 5 år nu, 4 år av sjukskrivning och 1 år mammaledig, kan jag säga att jag har ett jobb....<3
Och kära vänner, det är ju inte bara vilket jobb som helst... Det är mitt drömjobb... Som make up artist och butiksförsäljare på MIST Stockholm ute på Marieberg.... Jag är så jäkla glad =D



Fram till januari 2010 kommer jag att jobba extra vid behov, men i januari blir det fullt upp...

Så nu har ni möjlighet att komma till mig och få make up rådgivning för blygsamma 495kr. Och inte bara det, du får välja produkter för samma summa när vi har lagt färdigt din makeup....

MIST har massa härliga färger på sina ögonskuggor. Inte bara en av varje färg utan en massa nyanser som ska passa vid alla tillfällen och person.
Jag ÄLSKAR våra Colour Vibration som jag lovar att jag ska skriva mer om här sen...
Tänkte även lägga ut lite make up för att visa hur de ser ut och hur det kan bli... Så vi får se fram emot en inspirerande vinter<3

Love & Laughter

Kommentarer :

#1: evalena

Grattis tilll jobbet! va kul! Glöm inte bara bort att tand om dig själv nu.. KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :