Det blev en kort introduktion...=)

Min mentor på MIST Stockholm har haft sån otur och varit sjuk och haft sjuka barn, så istället för att praktisera ett par dagar har det blivit jobb...Ensam i butiken... Men jag fick iaf en dag introduktion på de praktiska bitarna som kassa och stereo, lampor och sånt där....

Det visade sig att det va en make up kurs inbokad idag.... =o
Det är ju tur att jag har gjort det här förr.

Det va ett gäng tjejer på Marieberg som hade möhippa. De hade verkligen kul och det smittade av sig... Gissa om jag blev glatt överraskad när de kom in till mig och satte den blivande bruden i make up stolen....

Hon va så go och trevlig och ville lära sig ALLT om hur hon skulle lägga sin make up...



Elin heter hon och gifter sig på nyårsafton.. Gu så romantiskt...<3
Jag önskar dig ALL lycka och jag vet att du får till din brud make up...

Kraam

Kommentera inlägget här :