Nu kör jag....igen med Viktväktarna...

Jaha... Då har jag för 3e gången vart o vägt in mig på viktväktarna..... Den här gången hoppas jag verkligen att jag genomför det... Jag har ju stort härligt stöd från min härliga sambo så det ska gå vägen...



Det sägs att en kvinna aldrig avslöjar sin ålder, men jag avslöjar aldrig min vikt....*s* däremot kan jag nog kosta på mig att avslöja viktförändringarna....tror jag....hehe

Första gången jag va med för typ.... en herrans massa år sen... en 2siffrig massa år sen....:-O Då gick jag ner totalt 12 kg... Jag kunde ha storlek 38 då... :-O igen.... Om jag ska gå ner så mkt som viktväktarna säger så blir jag bara en pinne, men det är väl det som är hälsosamt... Men jag måste va realistisk. Jag är inte "pinne typen". Jag är kvinnlig med lite hull och det lär jag fortsätta va... Iaf om Cissi får bestämma *tihi* Jag är ju hennes Cirkelrund...

Jaha, fredag kväll och inge chips eller godis.... Och ingen dricka... Och bara skit på tvn.... Jag tror jag går o lägger mig så det blir lördag. Då ska vi ut o titta på Handbollsturnéerna som de kör här i Hallsberg i helgen... Hoppas det inte blir regn...

Matte är här... Han kom i tisdags <3 Lovley
Nästa gång han kommer drar vi ut o fiskar...

Jag va så glad i onsdags för min mini pc hade kommit tillbaka från reparationen från tyskland... Men attans, jag hann bara starta den så upptäckte jag att felet va kvar och till och med ännu värre... Så det va bara att åka tillbaka med den igen...:(
Ledsen jag blir när det inte fungerar och man måste vänta o vänta och inte får ut en ny vara på en gång... Eller åtminstone en lånevara.... Men jag förstår ju att det är näst intill omöjligt att göra så för alla som kommer o lämnar in sina prylar... Vi får väl se hur lång tid det tar innan den är tillbaka igen... Jag vill ju ha den så jag kan blogga ordentligt...

Tills dess....

Love & Laughter

Kommentera inlägget här :