Lovisa<3

Idag har vi mysigt....
Först vaknade Du halv tre inatt för du va hungrig.. Inte så konstigt för du åt 20.00 igår och somnade efter det... Upp gick vi och mamma somnade nästan i soffan :)
Men vi somnade om så fint och sen va du pigg o glad halv sju imorse... Då väckte vi storesyrran som skulle till skolan. Hon är så duktig på mornarna numera. Jag behöver knappt vara där. Men det är jag ju så gärna för inte vill jag ju missa tiden att umgås på morgonen. Tids nog börjar jag att jobba och då har vi inte den tiden kvar...

Hursom så mös jag och Lovisa i soffan o lyssnade på radion... Vi slumrade en liten stund t o m....

Vi har varit på babymassage 2 gånger... Det är så mysigt och Du gillar verkligen det. Igår va de andra 3 bebisarna på sina mest talrika humör. Det va både joller och lite "hör-mig-se-mig-ge-mig-mat" skrik... Du va så tyst o tittade och lyssnade hela tiden. Sen när de andra blev tysta så började Du att pröva på olika egna ljud... Blandat joller och små korta skrik med längre höga ljud... Och så ser Du nästan förvånad ut. Ser ut som Du tänker "va det jag som lät så där...." *s*
Ja det är för härligt att sitta o prata med Dig o lyssna på vad Du har att säga...

Sen har vi tagit några härliga kort ;)







Love&Laughter

Kommentarer :

#1: Camilla

ÅÅ vad härliga bilder!



Jag ska försöka att leverera dina grejer till din värdinna den här veckan..



är det okey tror du?



visst hette hon Annika?



jag har nyss varit på läkarbesök igen..



Han är helt underbar min läkare :)

Jag hade världens panik ångest innan jag kom in men när han var så lugn så smittade det av sig på mej..



Men jag har ångest nu med.. känner att jag .



äh jag vill inte skriva det här..



Saknar dej min goa VÄN!!! &hearts; Camilla

skriven
#2: Camilla

Foten har ont!!



Jag kom inte in på din sida förän nu vet inte varför konstigt iallafall..



Hoppas det ordnar sig med Matte! :(



Är det nårot som hänt eller mår han bara jätte dåligt?



Kram kram gumman tänker på honom.. Camilla

skriven
#3: Camilla

Hejsan jag har tänkt så mycket på din Mattias idag..



hoppas att han snart blir bättre..



Varma kramar din vän Camilla

skriven
#4: Camilla

Det är bara jag som skriver till dej men jag hoppas du läser dom ändå!!



Hejsan gumman jag är inne på datorn och tänkte att jag skulle kika in..



Jag tänker jätte mycket på er..

I dag fyller Daniel år..

och i morse så vaknade jag av en mardröm om att han gick tillbaka till Anna igen fy så verkligt det var..

Hoppas att han aldrig gör det..

du skulle sett mej i min aktion mot honom jag rev och slet i hans hår som han nu klippt men inte i drömmen jag bet honom i skallen och jag vete gudarna vad jag gjorde mer..



han sa bara att men henne så var det bara att lägga sig i sängen och då fick man det man ville ha!! :0

:o:o:O

Ja jag bara gapade..

HOn satt bara där och LOG !!:O

ja och jag fattar inte men Daniel tog hand om Lovisa men han gjorde ju inte det för det far ju jag som gick runt och bar på henne och släpade med henne överallt det var jag oxå galen på..



HAHA SEN vaknade jag!!



Jag kram på dej stumpan hoppas Lovisa har kommit till rätta?! ;;D <3<3<3

skriven
#5: Emelie Frölander

ja vi har både söta kattungar och söta kaninungar här hemma :)

skriven
#6: Camilla

hahahahahahaahhahahhhahahhhhaaa!!!!



vad rolig jag är!!



jag åt godis idag!!



FYYYYY



jag hade points över



Men fyyyy



fyyyyy CAMILLA mmmmammmen

nu ska jag soooovvva och vara så snäll!!



annars kan hända att MILLAN får smäll!



Pööss pöss sov sött! <3<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :