Godmorgon.....

Ny vecka....

Vaknade med en känsla av att vi hade tid hos läkaren på barnmottagningen med Lovisa, men efter ett undersökande samtal visade det sig att det va inte förrän den 19 maj...
Då kommer min nästa tanke.... Vad är det jag har idag som jag har glömt bort då.....
Jag har en stor, jag menar då en STOR almanacka som jag skriver in det jag ska göra i. Men jag glömmer ju bort att skriva in i den ändå... Och sen bara för att den inte ska se så tom ut så skriver jag i efteråt vad jag gjort,...*haha* Vilka konstiga beteenden jag har ibland....

Förra veckan som gått har jag njutit av det underbara vädret vi haft. Har känt mig så glad och lycklig över mina nära och kära.
Tog bilder på Håkans o mitt "kärleksträd". Ett japanskt körsbärsträd. Vi planterade det samma vår som vi träffades och under förra veckan stod det i full blom....<3<3

I lördags hade vi besök av min härliga vän Nilgun. Vi hade jättemysigt, men tiden går så snabbt när man har trevligt och man vill hinna ikapp allt som hänt sen sist vi sågs, vilket va ett bra tag sen. Vi måste se till att hinna träffas igen innan du åker på semester...=)



Nu ska jag passa på att vila en liten stund innan Lovisa vaknar o vill ha mat igen....

Love & Laughter

Kommentarer :

#1: Elin - Design&Makeup

sv: Hehe, ja det är kul att ta sådana bilder :)

skriven
#2: Camilla Pettersson

Hejsan snygging!!



Nästa vecka låter så långt bort!! :(



Men jag får väl ge mej till tåls med det!! :)



Vilken härlig bild du har på er tre!



Jag saknar dej!! Ärligt så saknar jag dej och din härliga karisma..



Du är livet för mej.. Efter min familj så är det du som får mej att må bra!!



Du säger att jag är rolig..???

vet inte varför och inte vad heller..



Pöss gumman../Camilla

skriven
#3: Nilgun

Vännen De var super kul o få träffa er. Tiden gick verkligen snabbt. Självklart måste vi träffas innan jag åker på mina resor isommar. Sköt om Er Vännen! Kram

skriven
#4: Camilla

Hejsan kör du Explorer ?



Är min sida hel eller i delar?

:D



Jag är tokig jag vet men jag vill ändå att sidan ska vara hel även om jag känner mej som ett ofärdigt pussel..



Älskar dej vännen..

Har grejer på gång.. borde vara våra grejer..

när kan jag komma till dej??



Kramar i massor



förresten hur blev det med din pappis dator fungerar den?

nyfiken gul!! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :