"Frisörat"

Den här veckan har jag varit frisör....

Matilda kom med idén att hon ville ha mörkt underhår och ljust överhår... Suck, tänkte jag.... Henne är jag aktsam med att fixa i håret för hon blir så besviken om det inte blir som hon tänkt sig... Men hur som helst så visade hon mig en bild på hur hon ville ha det, så efter lite eftertänksamhet så gjorde jag som hon ville....


Hon blev så nöjd så... Hoppas nu bara att hon inte vill ha tillbaka sitt ljusa igen, för det vet vi ju hur tufft det är mot håret att fixa till...:)

Min väninna va ju här igår o hälsade på... Lovisa hade så mysigt med henne :)
Det hade mamma också. Som tonårsförälder finns det ju massa att prata om med varann. Det händer ju så himla mycket i deras värld och det är så mycket nya ställningstaganden man ställs inför... Eller inte nya ställningstaganden, utan ställningstaganden som man ska stå upp för och visa för ungdomarna var man står o vad som gäller... Inte alltid så lätt när man efter ett tag känner sig som en "moralkärring", men det är ju för deras bästa... Jag är ju deras mamma, inte en kompis....

Hur som helst så fick Camilla också genomgå en förvandling innan hon styrde sin bil tillbaka till Surahammar :)

Tack för att du tog med Matilda till mormor och morfar...:)
Kramis

Kommentarer :

#1: Elin - Design&Makeup

sv: Ja han är jättesöt :)

Jasåru, där ser man!

skriven
#2: Camilla <3

tjaba!!

maskrosornas krig är inte över..;)



Ja visst är jag lite rolig!!



kanske skulle börja som komiker ;)



hahaha ingen skulle garva utan dom skulle snabbt som tusan dra där ifrån..

Jag har en visning imorgon.. :)



spännande..



kramis

skriven

Kommentera inlägget här :