Lovisa


Halloj tjena hej!! Jag känner mig som en av världens lyckligaste kvinnor i universum. J
ag har fått det underbara privilegiet att bli mamma igen=)
Min yngsta är idag 11 år och både jag o min sambo va så nöjda med det liv vi hade. Hans 3 pojkar, 17, 19 och 21 och min tjej på 11 och min pojke på 14....
Men det fanns en liten Lovisa som absolut ville komma till oss.... Hon gjorde sig inte tillkänna för oss förrän jag va i v 20...
Jag som trodde jag va i övergångsåldern, hade magkattarr och fick t o m diagnosen IBS av läkaren. Till slut gick det inte att undgå att märka att det va nåt helt annat som gjorde att jag mådde lite skumt *s*Det va vår lilla Lovisa.....

Love&LaughterBabyStar

Kommentarer :

#1: Sara

Vill du få gratis presentkort? Första steget är att registrera sig här http://www.freestreet.se/?r=1427 . Det är jättelätt och jag har redan fått ett presentkort från H&M på 250 kr. Prova du också, registrera dig bara via länken http://www.freestreet.se/?r=1427

skriven
#2: sandra

söt=)

skriven

Kommentera inlägget här :