Egotid

Jag som tänkte skriva nåt varje dag.... Vad hände?? *s*
Jag som alltid suttit en stund vid datorn varje kväll, men mitt liv ser inte ut som förr...


Singel med "stora" barn

Nu
Sambo med "stora" barn och en liten bebis =)

Har inte hittat tiden än för att sitta vid datorn o smattra på tangenterna, o de få gånger jag har hittat tiden har det varit totalt blankt i skallen och jag har inte kommit på nånting att skriva om. Inte för att det inte finns mkt att skriva om utan bara tillfälliga hjärnsläpp.

Men, men

Idag är det iallafall en dag jag sett fram emot=)
Min bästis kommer o hälsar på. Hon åker 12 mil fram o tillbaka bara för att hälsa på <3 Det uppskattar jag verkligen. Att hon tar sig tid o råd att åka alla dessa mil för att komma.
Själv har jag inte riktigt vant mig vid att jag har bil o kan åka jag med. Men det ska jag göra så fort jag känner att jag har kommit ur min lilla bebisbubbla.

Appropå "Bebisbubbla"
Jag hade nånstans trott att livet skulle kunna leva på som vanligt även när Lovisa kom. Så var det ju när Matte o Matilda kom. Jag va lika aktiv som innan. Men så var jag ju också bara 20+
Nu vid 40 år är jag inte lika rastlös längre. Allt går saktare, (förutom tiden för den rusar fram). Innan jag har vaknat, ammat, gjort frukost, myst och fått på oss kläder och håret och ansiktet så är det dags för lunch...
Sen ska det ätas, ammas, plockas undan innan jag kommer ut o promenerar eller gör nåt annat. Sen är dagen slut o vi närmar oss middag och kvällen....
Hur hann jag med allt förr??
Men vill jag hinna med allt det jag gjorde förr??
Njuter jag inte mer nu av att ta det lugnt???
På det måste jag iaf svara ja, jag njuter mer av tiden nu och här.

Nu måste jag ta en liten dusch så jag är pigg o go tills Camilla kommer

Love&Laughter

Kommentera inlägget här :