God Fortsättning <3

Nu har vi hunnit fira jul med våra föräldrar och syskon, syskonbarn och lilla Pelle. Jag önskar att syrran hade kunnat komma också, men jag hoppas hon får stanna extra länge i sommar istället...<3



Jag tror alla barnen är nöjda med julen och att ha jullov. Mamma o Pappa blev glada av att vi kom till de och firade helgen innan julafton.


Mormor o Lovisa


Lovisas första julklapp


Matte kunde pusta ut när han öppnade sista paketet. Det va det han hade önskat sig...:D


Matilda är julfin.


Julgranen hos Svärföräldrarna, med klapparna redo att delas ut.


En fin vit jul fick vi 2009


God Fortsättning3

Kommentarer :

#1: sandra

God Jul och gott nytt år :). Jag kom hem från Egypten igår kväll och jag är helt slut. Det var så kul allting.

Tänkte om du var nyfiken och ville kolla på bilder na därifrån så finns det inne på min blogg nu.

Ha en fortsatt trevlig jul vi besöker dig snart igen i mist affären mvh Sandra :)

skriven
#2: Anonym

Godjul mie M.v.h Angelica :)

skriven
#3: angelica näslund

gott nytt år på dig :) / angelica

skriven
#4: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Förlåt för sent svar har varit i Thailand så har inte kunnat svara. :)

Hoppas du har haft det bra? :D

skriven
#5: Camilla

God jul & gott nytt år snart Alla hjärtans dag <3 oxå på Söndag!! :)



hoppas du hinner in och läsa detta innan dess! :)



Saknar dej baby!!



Kramar i massor Camilla <3333

skriven

Kommentera inlägget här :