Dagens Make uper på MIST

Nu har jag jobbat färdigt för den här helgen.... Gu va det har varit kul. Har jobbat tillsammans med Ayla, vår make up artist och hudterapeut. Hon är jätteduktig och otroligt trevlig... Vi hade ett super bra samarbete och kompletterade varann till 100% i butiken.<3

Några härliga tjejer från Surahammar kom till mig och ställde upp som modeller så jag fick testa lite färger och glitter. De blev nöjda och har sagt att de gärna kommer tillbaka fler gånger <3 Ni är välkomna!!!

(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Angelica vill bli fotomodell och sångerska. Hon har absolut vad som krävs för att bli det hon vill... Håll ögonen öppna...

(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Här har vi söta Sandra som fick ett otroligt sug i blicken med lite rött och lila. Stackarn ska snart åka till Egypten där det är äckligt varmt och man kan dricka paraplydrinkar.... Ni tror väl inte att jag är avundsjuk???? Typ, JOOOOOO. Jag vill också åka till värme och sandstrand och svalkande drinkar....


Här kommer en så go tjej som jag hoppas att det gick bra för i helgen...
Hon skulle tävla i konståkning och skulle ha på sig en fin röd klänning som en spanjorska. Så vi inspirerades av de spanska influenserna och gjorde en fin make up som skulle synas ute på isen... MEN hon är bara 12 år så vi såg till att hon ändå såg ut som den 12 åring hon va...

Hemma väntade min härliga sambo och vår busiga lilla Lovisa....



Kommentarer :

#1: Camilla

åååååååååååååå vad fin du är!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad ja saknar dej!!!!



Kramkram lycka till med dina sökningar..

skriven
#2: Sandra

Hej igen Mie. Tack så mycket för kommentaren i min blogg. Jag uppskattar mycket över att du tycker om mina bilder som jag tagit och publicerat. Det skulle faktiskt vara jätte kul att någon gång kanske fota Angelica när du har sminkat och Stylat henne, skulle nog bli en upplevelse.

Mvh Sandra :)

skriven
#3: Angelica Näslund

Tack så mkt Mie , De är bara höra av dig om du vill att vi kommer någon mera gång. Om du ahr en annan som är sugen på någon modell kan du ju tippsa mig vill bara få mera modell jobb. Min dröm att ju att få ett modell jobb och jag vill värkligen lyckas med de. Men tack för en att fick chans att vara en modell för en dag, Väldigt tack kram Angelica Näslund

skriven

Kommentera inlägget här :