Bästa TantKim

(Klicka på bilden för att komma till sidan)

Den här tjejen är absolut underbar att samarbeta med... Urgullig och trevlig och gör fantastiskt fina bloggdesigner.
Om du är ute efter en ny bloggdesign till din blogg så kan jag starkt rekomendera henne.

Mötet gick bra idag. Jag kan inte säga så mkt än, men jag lovar att berätta i nästa vecka vad det handlade om...

Nu är det dags för sängen och lite nattsömn. Har jag tur så sover Lovisa några timmar till innan hon vill "mamma" lite.

Kraaaam

Kommentarer :

#1: Lotta

Halloj!

Har läst lite i de tidigare inläggen och jag skänker dig en massa styrka genom cyberrymden!

Det är nu hon behöver sin starka mamma!

Det är nu du ska visa kärlek med din fasta hand.

Hon har det säkert jättetungt nu.

Säkert något som kanske alla ungdomar måste igenom.

Snart kan det vara jag som står där som en hjälplös mamma som känner att jag inte kan hjälpa min dotter.

Frustration!

De är ju lika gamla våra flickor.

Min går oxå i 6an.

Är det inte lättare med pojkar?

Jag hoppas på det!

Känslorna kan bli så infekterade mellan mor och dotter.

Allt kan bli så komplicerat.

Kämpa på och ge aldrig upp!

Det är nu hon behöver dig som mest!

Kramen

skriven
#2: Malin

Tack för din kommentar i min blogg =)



Fin blogg du har...

skriven

Kommentera inlägget här :