U2 och sånt

Igår va Håkan på Ullevi o spana in U2...


Han va rätt nöjd har jag förstått =)
Jag skulle också vilja åka på nån konsert, men jag tycker det är så vansinnigt dyrt med konsert biljetter och just nu finns det ingen artist som jag känner att jag vill lägga ner det på...

Igår kom Matte hit. Fullpackad med saker han ska ha med sig när vi åker till Öland på söndag... Ska bli jättemysigt...

På kvällen tittade vi på film och hade fredagsmys. På det sätt vi gjorde "förr i tiden"... Det va mysigt...<3 Och senare på kvällen gick de 2 M:en in på Matildas rum o spelade pc spel tillsammans....:-O De hade jättetrevligt och va sams hela HELA kvällen... Är det så det känns när det är frid mellan de...??? Det va så jag fick ett litet hopp om att de mognat o kan umgås.... MEN

MEN imorse va de tillbaka på ruta ett igen... Jag förstår inte att det ska tjafsas och retas o vara så tjurigt mellan de... Den ena är en oggig preteenager och den andra en stor retsticka.... Aja... Idag särar de på sig så jag får stå ut tills dess...

Snart fyller ju Matte år så idag när vi kör in Matilda till tåget ska vi åka o köpa en present till Matte.... Han vet vad han vill ha och han behöver det redan nu så vi kör på =)

Vi får se när Hjärtat kommer hem... Han skulle ner o "göra stan" i Götet innan de åkte.. Längtar efter honom <3

Jaha, om jag skulle ta o hänga den sista tvätten och sen göra mig iordning då så vi kan fara....

Kommentera inlägget här :